رژیم صهیونیستی منشا ترور و ارعاب در جهان است
نوشته شده توسط : blpwjob

به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت امورخارجه ،'رامین میهمانپرست' دوشنبه شب با رد ادعاهای رژیم صهیونیستی در خصوص دخالت ایران در حمله به دیپلماتهای آن رژیم در دهلی نو و تفلیس، تاكید كرد: از دیدگاه ما اصولا رژیم صهیونیستی و حامیانش متهم اصلی حوادث تروریستی بوده و انتساب حوادث اخیر به جمهوری اسلامی ایران كاملا بی پایه

و اساس می باشد.

وی افزود: بنظر می رسد حوادث مشكوك اخیر توسط مسوولان رژیم صهیونیستی طراحی و با هدف مخدوش كردن چهره جمهوری اسلامی ایران به مرحله اجرا در آمده است.

میهمانپرست تصریح كرد: چنانچه رژیم صهیونیستی و حامیان آن با اینگونه اقدامات تروریستی و سناریو سازی بدنبال ماجراجویی و اجرای افكار خطرناكی هستند، باید بدانند كه هرگونه اقدام نسنجیده و نابخردانه واكنشی پشیمان كننده درپی خواهد داشت.

مهمانپرست با تاكید بر اینكه جمهوری اسلامی ایران به عنوان بزرگترین قربانی همواره اقدامات تروریستی را محكوم كرده است، فتنه اخیر رژیم صهیونیستی را تلاشی بی ثمر برای انحراف افكار عمومی از اقدامات تروریستی این رژیم از جمله در سرزمین های اشغالی و ترور دانشمندان ایرانی توصیف كرد.

وی همچنین حمایت برخی كشورهای غربی از اقدامات رژیم صهیونیستی و خارج كردن نام برخی گروهها از فهرست گروههای تروریستی را محكوم كرده و این امر را موجب ترویج و تقویت تروریسم در جهان خواند.

** شبد ** 1528 ** 3404





:: برچسب‌ها: فیلم , باغ وحش ,
:: بازدید از این مطلب : 412
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 25 بهمن 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: